7 Adet Birbirinden Güzel Site içi Arama Kutusu Kodları

Arama kutuları-Motorları Siteler için olmazsa olmazıdır. İstediğiniz bilgiyi hemen aramak ve hemen ulaşabilmek çok önemlidir. Ayrıca gelen ziyaretçiler tarafındanda büyük önem taşımaktadır. Gelen ziyaretçi istediğini hemen arayamaz veya bulamaz ise sıkılıp sitenizi terk edebilir. O yüzden ziyaretçilerinize istediği bilgiyi hemen ulaştırmak için aşağıda paylaşmış olduğum birbirinden güzel arama kutularından birini seçerek Sitenize eklemenizi tavsiye ederim. Kodlara Yabancı bir siteden rastladım ve sizlerle paylaşmak istedim.

ADRESBURAYA olan yere kendi blog adresinizi yazın.

Yorumlar

  1. Hover Efektli olanlar güzelmiş , paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, bir şey sormak istiyorum. Ben bloguma buradakiler de dahil olmak üzere bir çok arama kutusu kodu ekledim denedim. Ama hiçbiride bir türlü çalışmadı. Sanırım benim blog dan kaynaklanan birşey. Kodları ekliyorum fakat, arama kutusunun içine birşey yazamıyorum, kutu içine tıklayınca imleç gelmiyor yani. Bu konu hakkında bir fikriniz var mı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, blogunuza baktım arama kutusu gayet güzel çalışıyor. Sorunu çözdünüzmü acaba ?

      Sil

Yorum Gönder

Yorum Kuralları...!
Genel ahlak ve adaba aykırı, hakaret, küfür ve iftira içeren yorumlar Yasaktır...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevida v1.7 - Teması

Windows Xp Proffessional Sp2-64 Bit Türkçe Full İso

Smack Down vs RAW 2009 PC Full Tek Link